Sabtu, 30 Jun 2012

THANKS FRIENDS !!!

Assalamualaikum,,

  1.  TERIMA KASIH kat kawan-kawan yang basahkan baju aku..haha
  2. TERIMA KASIH untuk ucapan yang korang buat...(terharu)
  3. TERIMA KASIH atas hadiah-hadiah yang korang bagi dan tak lupa jugak kad ucapan yang comel-comel..
  4. TERIMA KASIH kat 'HAMBA ALLAH' yang tunaikan permintaan aku..huhu..terharu gilerr...rasa macam nak menangis dan kenyataan nyerr aku menangis jugak..haha....sangat comel pembalut coklat tu..haha...
  5. untuk KAMI SAHABAT...TERIMA KASIH ingat hari lahir aku..walaupun korang jauh dari aku korang masih ingat...
  6. untuk SHUADA YUNUS,,aku mintak maaf sebab tak dapat telefon kau pukul 12 malam...haha..diaorang tak nak menyorokkan bantal aku pun...:)



                              inilah hadiah paling istimewa dari HAMBA ALLAH
                           haha..Terima Kasih...yep..NUR AFIFAH YAZID...

                             

Tiada ulasan:

Catat Ulasan