Jumaat, 31 Ogos 2012

Merdeka..

Assalamaualaikum...


                             SELAMAT HARI KEMERDEKAAN yang ke-55..huhu..Saya Bangga Menjadi Rakyat Malaysia..haha...dengan slogan JANJI DITEPATI....dah 55 tahun kita merdeka..hidup dalam keadaan damai walaupun kadang-kadang ada benda berlaku..tapi itu semua menjadi cabaran untuk kita di masa akan datang supaya menjadi lebih matang dalam mentadbir negara..Insyallah...huhu..ayat macam jadi perdana menteri..haha..sekali-sekala...
                                        haha..muka penuh semangat..haha....


   yang kertas warna hitam tu...kitaorang buat ADAKAH ANDA BANGGA MENJADI RAKYAT MALAYSIA?semua wajib tulis..huhu...(abaikan budak perempuan yang pakai baju sekolah tu)...okeylah saya nak berehat dulu bersama kit kat....

Sabtu, 25 Ogos 2012

Hang Out With Family 2

Assalamualaikum....


                                Semalam bertarikhkan 24/8/12 kitaorang satu family pergi jalan-jalan kat JJ baru...huhu..best sangat...kitaorang pergi tengok wayang lima beradik tapi ibu dengan ayah pergi datang..huhu...kitaorang anak perempuan JOHARI pakai baju belang-belang..haha..comel je rasa...haha...teringat kata balqis masuk lif tekan sendiri...kita tengok citer HANTU GANGSTER...best arr jugak..ada sedih ada gembira yang menyeramkan tu macam tak ada je...nie untuk pertama kalinya adik-adik aku iaitu HASANAH,RADHIAH dan NAIM pergi tengok wayang...Lepas tu kitaorang pergi POPULAR..huhu...finally  aku dapat beli novel tu..hihi..dari tahun lepas aku tunggu..hihi..tak sia-sia aku tunggu...
nielah novel tu..best arr jugak...haha..hati aku puas sebab dapat beli novel yang aku nak....huhu...hati gembira rasa bila dapat novel nie...haha...mereng jap...nie pulak gambar kitaorang jalan-jalan...

                         nak tunggu before masuk wayang
                         
                                      me with father
                   nie waktu cerita dah habis...ingatkan dah terang boleh nampak semua tapi HAMPEH!

                                muka gembira dapat tengok wayang
                            haha..memang muka cacat
                                       kami budak BELANG

                                   kakak dan adikku....

                           haha..baju belang pertamaku..huhu

Khamis, 23 Ogos 2012

OnE BiG FaMiLy ...

Assalamualaikum....

                                  Nie gambar keluarga sebelah ayah..haha..time nie raya ke-4..jadi baju semua tak sama....Waktu nie semua orang ada....

                       
                                           candid time....

Selasa, 21 Ogos 2012

Our Eid Picture

Assalamaualaikum...


                                    Gambar nie tak susun dengan betul...

                                      Hasanah dengan Ayah
                                    dekat rumah Mak long
                                       Family Mak Long
                              Jalan-jalan raya


                                   Inilah Family aku...
                                        haha...gambar candid...

                                       muka cacat....
                    haha..nie nak buat macam korea tapi tak jadi....
                                 Shuhadah dan aku
                                    Nenekku....
                  dalam kereta nak jalan-jalan raya....
                            haha....comel tak?
                                            cantik tak ?



                                             MY PARENT....

       haha..cantikkan gambar-gambar nie..nie semua kenangan terindah untuk ONE BIG FAMILY..huhu..susah nak dapt nie semua...mungkin bila dah besar tengok balik gambar nie baru dapat dia punya value gambar nie..dari pada kecik sampai lerr ke besar.....

Happy

Assalamualaikum...


                           Dah hari raya yang ketiga dah...masa berjalan tanpa henti atau mungkin tanpa kita sedar..betul tak?Tadi birthday adik comel aku,MUHAMMAD NAIM dan jugak saudara WAN AHMAD IZZUDDIN....sedap kek tu..yummy!!!...Lepas tu ada majlis doa selamat...Aku ajak NUR AFIFAH YAZID datang..huhu..dia datang dengan kakak dia...sebelum balik kita orang gambar tapi sayang gambar tu terpadam..sedeh gilerrr....tak apalah...bak kata orang tak ada rezeki...

                          Thank arr untuk NUR AFIFAH YAZID sebab sudi datang walaupun kau malu dan sesat waktu nak sampai rumah aku..tapi aku hargai sangat...Inyallah,nanti aku datang rumah baru kau...haha..rindu gilerr..banyak benda nak cerita tapi masa tak mengizinkan kita berbual panjang...kalau ada waktu insyallah ada waktu untuk kita...

                         Allah doesn't give what  we want but He gives what we need. .Thank You ALLAH...

                       Betul kut kata-kata kat atas tu...mungkin waktu yang aku nak cakap dengan kau tak boleh lama-lama sebab maa dah berdekatan dengan maghrib...Okeylah .....

                         

Ahad, 19 Ogos 2012

Selamat Hari Raya....

Assalamualaikum...


                         Saya Umairah dan adik Muhammad Naim ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN :)....haha..cepat masa berlalu...dah hari raya kedua dah tanpa kita sedar...Tahun nie tema UNGU...huhu...Tahun nie raya kat kampung ibu...

Jumaat, 17 Ogos 2012

Webcam dengan Shuada Yunus...

Assalamualaikum....


                                     webcam dengan Shuada Yunus...huhu..dapat jugak aku tengok muka kau lepas berbulan-bulan kau tinggalkan munshi..hihi..dapat lepaskan rindu aku kat kau waktu kau kat munshi..haha...THANK FOR SPENT YOUR TIME FOR ME ....sayang kau....

Khamis, 16 Ogos 2012

Hari Raya

Assalamualaikum...


                     Semua orang dah bercerita tentang raya...baju raya?kasut raya?macam-macam lagilah....haha..yang paling aku tak suka orang tanya.."PUASA PENUH TAK?"..haha..kalau perempuan tanya apalah....nie lelaki..lagi-lagi budak kelas aku..perghhh...kalau boleh semua budak pompuan dalam kelas diaorang nak tanya...kadang-kadang rasa macam mneyampah je....haha..tapi kitaorang tahu tu gurauan sahaja...

                     Tahun nie raya kat kampung..haha...tahun nie baju raya aku warna.....teeetttthh.....itu rahsia.....surprise..tadi aku main facebook..lepas tu ada game baju raya warna apa..dia cakap baju raya aku warna nie....
         haha..kalau betulkan bagus...huhu..biasalah peminat warna biru....okeylah ... bye...

                                                   

Rabu, 15 Ogos 2012

Berbuka Puasa 4 PIP 2

Assalamualaikum...

               
                         Pada hari Isnin ,tarikh 13/8/2012 kitaorang berbuka puasa dengan kawan-kawan kelas 4 PIP 2..hihi..cikgu bawak kitaorg pergi RESTOREN HBC..hihi..sedap jugaklah lauk kat situ walaupun makanan kitaorang lambat sampai....lepas tu kitaorang cakap kat cikgu suruh bawak kitaorang jalan-jalan sebab tenion duduk asrama..cikgu pun layan je kitaorang nie...haha...kitaorang pergi MBMB je..haha...
                    
                                    GENG BUDAK ASRAMA
                                 GENG BUDAK LUAR
                                    nie lauk kitaorang ,udang lambat sampai
                         bestfriend AMIRAH + AIN
                         Wani + Anis
                              Roti John ....   Yummy...!!!!!!!!!

                         Pelajar perempuan 4 PIP 2
                              Cikgu Ain dengan suaminya...

                             romantikkan?


              Terima Kasih kat cikgu Ain dengan suami..sebab sudi bawak kitaorang...Sayang cikgu !!!!