Selasa, 21 Ogos 2012

Happy

Assalamualaikum...


                           Dah hari raya yang ketiga dah...masa berjalan tanpa henti atau mungkin tanpa kita sedar..betul tak?Tadi birthday adik comel aku,MUHAMMAD NAIM dan jugak saudara WAN AHMAD IZZUDDIN....sedap kek tu..yummy!!!...Lepas tu ada majlis doa selamat...Aku ajak NUR AFIFAH YAZID datang..huhu..dia datang dengan kakak dia...sebelum balik kita orang gambar tapi sayang gambar tu terpadam..sedeh gilerrr....tak apalah...bak kata orang tak ada rezeki...

                          Thank arr untuk NUR AFIFAH YAZID sebab sudi datang walaupun kau malu dan sesat waktu nak sampai rumah aku..tapi aku hargai sangat...Inyallah,nanti aku datang rumah baru kau...haha..rindu gilerr..banyak benda nak cerita tapi masa tak mengizinkan kita berbual panjang...kalau ada waktu insyallah ada waktu untuk kita...

                         Allah doesn't give what  we want but He gives what we need. .Thank You ALLAH...

                       Betul kut kata-kata kat atas tu...mungkin waktu yang aku nak cakap dengan kau tak boleh lama-lama sebab maa dah berdekatan dengan maghrib...Okeylah .....

                         

Tiada ulasan:

Catat Ulasan