Khamis, 16 Ogos 2012

Hari Raya

Assalamualaikum...


                     Semua orang dah bercerita tentang raya...baju raya?kasut raya?macam-macam lagilah....haha..yang paling aku tak suka orang tanya.."PUASA PENUH TAK?"..haha..kalau perempuan tanya apalah....nie lelaki..lagi-lagi budak kelas aku..perghhh...kalau boleh semua budak pompuan dalam kelas diaorang nak tanya...kadang-kadang rasa macam mneyampah je....haha..tapi kitaorang tahu tu gurauan sahaja...

                     Tahun nie raya kat kampung..haha...tahun nie baju raya aku warna.....teeetttthh.....itu rahsia.....surprise..tadi aku main facebook..lepas tu ada game baju raya warna apa..dia cakap baju raya aku warna nie....
         haha..kalau betulkan bagus...huhu..biasalah peminat warna biru....okeylah ... bye...

                                                   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan