Ahad, 7 Oktober 2012

Final Exam

Assalamualaikum....

                            Exam dah nak dekat tapi aku masih santai..hihi...apalah nak jadi..ibu dengan ayah nak result yang baik..hurmmm...entahlah..hihi..aku dalam mood nak belajar lagi nie...haha...harap-harap semangat belajar aku kekal sampai habis exam...
hahaha...tapi aku sikit kesal arr..biasanya setiap tahun kalau exam besar mesti tak ada tuisyen..tetiba tahun nie pengetua 'kesayangan aku' tu nak buat tuisyen..sungguh membazir..dahlah paper inggeris rabu pagi,tuisyen bahasa inggeris rabu malam..semua merungut pasal perkara nie..hish..cuba faham kitaorang...Lagipun for sure kitaorang balik sekolah tu mesti tidur,sebab balik dah tengahari..memang biasa kitaorang tidur...then malam tuisyen..Arghhh...bencinya...

                         Apa-apa pun aku nak wish kat semua kawan-kawan aku yang nak exam especially "KAMI SAHABAT' all the best...
haha..jangan lupa buat yang TERBAIKKK....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan