Sabtu, 20 Oktober 2012

Terima Kasih untuk segalanya....

Assalamualaikum...


                      haha..kalau ko baca blog nie...ko fahamkan...aku sabar je apa yang ko buat tapi kau kene fikir tahap kesabaran aku ada limit nyerrr...Thank lerr atas fitnah yang ko buat hari tu...moga ko bahagia ngan apa yang ko buat tu...tentu happykan....tak apa aku dah tak kisah sebab apa yang ko buat aku dapat pahala..Terima Kasih atas pahala yang diberikan...huhu....Perkataan yang ko gelar aku tu..aku maafkan ..tak apa..mungkin betul aku tak pandai...aku doakan ko dapat 11 A+ untuk peperiksaan akhir tahun nie....AMIN....Aku pun nak minta maaf sebab maybe ada kata-kata aku yang menyakitkan hati ko..aku mohon maaf....sukahati kaulah kalau nak maafkan ke tak nak..ada aku kisah!!!....untuk kawan-kawan yang sentiasa di sisi aku..aku ucapkan terima kasih sebab beri aku semangat..hihi..sayang korang....

                     Betul juga kata kak Yasmin Asmir..hihi..thank akak atas nasihat berguna....haha...Ibu pun cakap ...buat apa nak fikir pasal benda nie..buat serabut kepala je....hihi...Yes,you right mom...lurve you....hihi....kadang-kadang rasa macam tak betul je menangis macam tu..kalau aku menangis nampak sangat aku lemah..haha..lepas nie ko cakap lerr apa-apa pun aku tak kisah sebab pahala Allah sentiasa menanti untuk aku...hihi....

                              

1 ulasan:

  1. haha..akhirnye jumpe jgak blog Mai..
    nice what..follow la akak @ ''capella-w.blogspot.com

    BalasPadam