Rabu, 14 November 2012

Function Akhir Tahun....

Assalamualaikum..........


                            Before kitaorang balik rumah untuk terakhir kalinya pada tahun 2012..warden-warden adakan function untuk terakhir kalinya ..hihi...bestlah jugak walaupun kelam-kabut sikit dengan blackout kat aspuri,hihi..almaklumlah perempuan mesti bersolek..then bila blackout semua tak siap...lepas tu dengan hujan yang turun dengan lebatnya bersambung dengan petir dan guruh...haha..tapi tu semua dugaan Allah....Alhamdulillah..hujan berhenti waktu function berjalan..ermm..setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...okeylah..daripada menulis panjang-panjang baik tengok gambar..hihih...biasalah bak kata orang tu Umairah dan gambar tak dapat dipisahkan..


nie antara salah satu kek ... yummy..hahaha...kek nie aku yang potong tu lerr aku ambik..kek lain orang lain potong..ermm...aku pun tak rasa kek nie sedap ke tak..sebab tak ada selera langsung nak makan malam tu....then...kitaorang dah bosan tahap gaban..hihi..nampak pulak budak aspura yang pakai baju yang hampir sama dengan aku...aku apa lagi..jom ambil gambar..hihi..gatal nyerr anak dara sorang nie...




haha..before letak gambar dengan budak tu..hihi..nie waktu majlis potong kek arr..haha..tu ada sorang mamat makan ais krim sambil potong kek tu..pun sama baju dengan aku..hihi...waktu tengah sedap-sedap potong kek aku snap satu gambar dia..hihi..jangan amik dia nanti ada orang marah..


haha..samakan..jangan fikir lain pulak...hihi..nie picture tak ada apa-apa pun..just bosan..then nampak budak pakai baju sama ambik arr gambar...ermm..nie ada gambar lain...tapi tak banyak sebab tahun nie function macam sikit hambar je...kebosanan..hihi...lepas tu tak de selera nak makan...tengok jelah gambarr yang lain..kalau nk masukkan gamabr orang yang pakai baju sama dengan aku yang lain tu tak boleh sebab nanti ada orang marah...
 nie gambar dengan Nurul Atiqah Mohd Nair..nice girl...haha..seronok kawan dengan dia..haha..maklumlah jiran dorm..kadang-kadang buat mesyuarat tingkap..hihi
                     nie gambar salihin dengan umi kami..hihi..isteri kepada walid kami Ustaz Hafiz..

haha..nie gambar tertangkap sebab puas suruh mamat sebelah salihin ini pandang camera...haha..kesian kene marah...haha..salihin ... habislah ko kene marah dengan admire dia... Gambar aku dengan salihin kabur arr...ermm..kalau masuk pun bukan nampak gambar pun..itu je kot...bye...









Tiada ulasan:

Catat Ulasan