Rabu, 14 November 2012

Salam Maal Hijrah

Assalamualaikum...


                             Ermmm..esok dah awal muharam..sungguh cepat masa berlalu...terasa cepat sangat pergi meninggalkan kita..banyak kenangan tak kira pahit atau manis...ermmm..sempena awal muharam..aku nak ucapkan SALAM MAAL HIJRAH yang ke 1434 kat semua kengkawan,saudara mara,family yang selalu ada walaupun macam mana pun aku..aku sayang korang..aku nak minta ampun...terlalu banyak dosa yang dibuat tanpa sedar especially parent aku...mai tahu dosa mai dengan ibu dan ayah terlalu berlambak..macam pasir di pantai...Maafkan mai...

Ya allah, Di hari hari terakhir bln Dzulhijjah Doaku buat dirikku Ya ﺍَﻟﻠّﻪُ :
Muliakanlah yg baca doa ini,
Lapangkan Hatiku,
Bahagiakan Keluargaku, dan Luaskan Rizkiku Seluas Lautan yg Engkau Ciptakan.
Mudahkan Segala Urusannya, Kabulkan Cita-citaku,
Jauhkan dari Segala Penyakit,
Fitnah, Prasangka Keji,
Berkata2 Kasar dan Mungkar,
Jauhkan dari Segala Musibah,
Serta Terimalah Semua Amal Ibadahku
Dan Kelak Jadikan ku sebagai Penghuni SurgaMu.
ﺁﻣــــــــــــــــــﻴﻦ ﻳﺎ ﺭﺏ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﻴﻦ
Mudah2an Doa ku Dikabulkan.
 
  ﺁﻣــــــــــــــــــﻴﻦ ﻳﺎ ﺭﺏ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﻴﻦ 
 
 
*copypastefromfacebook

Tiada ulasan:

Catat Ulasan