Rabu, 14 November 2012

Teman Kak Long......

Assalamualaikum...


                                   Hari nie aku pergi library temankan kaklong sebab dia cakap nanti dia sorang-sorang  belajar.haha...sampai je sana punya berlambak kawan dia belajar...haha..nak buat macam mana dah ikut belajar jelah... then...cadang ingat nak buat add math dengan dia..last-last dia buat fizik aku buat matematik..haha...ermm..aku belajar just satu jam setengah je...umairah mana boleh lama-lama..tapi rekod terbaiklah tu..hihi..lebih sejam belajar..haha...nampak sangat ko tak selalu belajar tu lah result cukup-cukup makan je  haha...........lepas dah penat menghadap buku math so along ajak solat then kitaorang ambil gambar sama-sama..memang tak ada keje asyik ambik gambar je

             haha..nielah waktu aku dah bosan nak belajar..apa lagi boleh buat...
   nielah along aku..dah senyap..dia nak belajar..jangan kacau..moga-moga along dapat 11 A+..Amin...

                            haha..itu jelah...ermmm..sekian wassalam..dari saya.....Umairah Johari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan