Jumaat, 28 Disember 2012

Beriadah :)

Assalamualaikum



                                 Ermmm...tadi waktu petang tetiba rasa bosan so ambil basikal jalan-jalan kat keliling kampung...actually kat sawah je...hihi..cantik sawah tu (subhanallah)...nampak mendamaikan bila pandang...Aku pergi dengan Radhiah dan Naim ... adik aku ...so macam biasa , sambil jalan ambil gambar ...haha...Saya Suka !...lagi-lagi bila tengok sawah tu...Ya Allah , indah sungguh ciptaan-MU...
Then , sambil tengok-tengok sawah snap gambar..yang kelakar nyerr setiap kali nak snap gambar mesti tengok ada orang lalu ke tak...haha...kalau tak ada orang cepat-cepat amik gambar..macam spy pun ada..tertengok-tengok orang lepas tu senyum kat kamera...haha..


nie ada gambar yang kitaorang snap ... sebelum meneruskan perjalanan yang tak seberapa tu...haha..

haha..gambar kitaorang tiga orang..haha..abaikan gambar yang depan sekali tu..hihi...nak amik gambar tiga orang tak boleh sebab kitaorang je kat situ dengan orang lalu kat situ...so sambil naik basikal amik gambar tiga orang...

That's All...



4 ulasan:

  1. cantiknya permandangan dekat sawah padi ni.. teringin nak jejakkan kaki ke sana..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ermmm...datanglah kat bukit baru,kampungku sayang...hihi...

      Padam
  2. Balasan
    1. haha..basikal x cukup..lagipon,ko nk tidokan waktu tu :P

      Padam