Rabu, 19 Disember 2012

Hang Out With K.A.M.I S.A.H.A.B.A.T (2)

Assalamualaikum...



                              Sebenarnya nak update pasal hang nie waktu 6/12/2012 tapi sebab gambar tak ada tu yang malas update..haha..kitaorang keluar waktu birthday Amirah Hani...tapi dia tak ikut sebab ada tuisyen..Aisya , Zata dan Hidayah ..diaorang ada hal..ermm..so yang join waktu tu cuma aku , Afifah Yazid , Shuada Yunus dan Balqis Yahya..tu je yang boleh keluar...sweet memory..mula-mula cadang nak tengok wayang , lepas tu malas arr pulak...then balik pada rancangan yang sepatutnya..mula-mula , undi nama untuk beli hadiah , then cari hadiah then jumpa balik kat KFC..haha..lepas makan barulah tukar2 hadiah..haha..tapi gambar tu dia tak update lagi so gambar nie je yang ada...

haha..nie je dulu..nanti kalau dia dah dah upload gambar baru letak..

Alhamdulillah,gambar dah sampai...hihi...

             nie yang kitaorang makan waktu hang hari tu... itu pun nak bagi tahu ke ?
haha..aku keluar dengan adik aku tapi dia jalan-jalan dengan kawan-kawan dia..ermm,waktu makan baru jumpa dia,sebab dia suruh aku orderkan =,='


                                                     nie hadiah yang kitaorang beli...
 muka excited dapat hadiah :D ..hihi,yang kat sebelah tulah yang beli..Thank You
                                                     nie Afifah dengan akak dia..
 nie Shuada dengan hadiah dia..gembira gilerr dapat hadia..siap cakap "nie yang excited nak SPM nie"
                                                     haha..okeylah..Tata...Titi...Tutu..




5 ulasan:

  1. Salam.ohsem blog ever!haha..saya suka,saya suka..dah follow ukhti juga.

    BalasPadam
  2. Wsalam , hahaa...syukran Ukhti Hana....

    BalasPadam
  3. Wsalam , hahaa...syukran Ukhti Hana....

    BalasPadam
  4. waaa :o ohsem blog :D luv you. eh? aku ada kat situ la :D lol

    BalasPadam
  5. haha...thank a lots...haha..budak paling ayu..:P ...alway with Baju Kurung..:P

    BalasPadam