Sabtu, 12 Januari 2013

Aku Senior !!!!!!!

Assalamualaikum...


                                             Terasa lama sgt tak menaip..tangan pon dah gatal nau nak menaip walaupun sebenarnya aku takde cerita papepon..hihi..ermmm..maklumlah duduk asramalah katakan..jgn bagi alasan..haha..Sekarang aku dah jadi senior, tanggungjawab pun dah berat.. bahu pon rasanya dah senget sebelah..haha..korang percaya tak? aku jadi Ketua Biro Fotografi haha..Lepas nie, aku akan pegang camera jelah! Saya suka! saya suka! kegedikan dah datang -.- tapi tahun nie sikit hambar sikit...tahun nie tak ada orientasi form 1..hurmmm..tak dapat nak buli adik-adik form..haha..niat dah salah dah, patutlah Allah tak makbulkan okey, surrender. layang bendera putih..haha..ermmm.Macam aku cakap tadi, aku dah jadi senior, umur pon dah mningkat..tualah aku :p so tugas memanglah berat! terasa sgt! sampaikan kawan-kawan duk cakap benda yang sama lepas aku balik dari sekolah...''Mai, asal ko dah macam serabut je''.. apa-apalah korang nie..

                                            Hurmmm.. sekarang dengan dulu dah lain.. masa pun berlalu dengan cepat sampai aku sendiri tak perasan skrg dah masuk tahun 2013..kalau dulu... selalu je nampak budak form 1 menangis2 segala depan parents sebab nak keluar asrama..tapi tahun nie susah sikit..budak-budak sekarang dah lagi matanglah..baguslah macam tu kan takdelah parents masing-masing risau macam tahun-tahun yang sebelumnya...Alaa perasaan rindu homesick semua tu normallah...semua org dah dianugerahkan perasaan masing-masing...dulu aku pun sama jugak tapi aku bajet macholah kan depan org...haha...tapi pengalaman yang aku takkan lupakan is pujuk budak-budak form 1...

                                          Sekarang aku rasa aku dah macam babysitter dah nie..kawan ana sorang ada kat sana, dalam masa yang sama aku ada sedara..ana sibuk suruh tengok2 kan kawan dia tu, al maklumlah kawan sehati sejiwa dulu..asyik mesej pasal bola je.. ibu pula suruh tengok tengokkan sedara tu..dia kan form 1, masih baru lagi...tapi sekurang-sekurangnya adalah jugak adik yang aku boleh tengok...tapi tak syoknya aku dah jadi macam kakak contoh pulak untuk diaorang :p terbatas le aktiviti aku..haha...

                                           Okeylah,....itu je kot..hurmm...lain kali bersua lagi...opsss ! sebelum terlupa...hihi..Mr.Prefect,Cik Senyum dan Cik Rainbow...haha...lama tak dengar cerita..hihi...nanti e-mel miszspec ehh...hihi...

                                               
Okey ! That's all for today...
Thank You , Terima Kasih , Syukran ......


4 ulasan:

  1. verily each difficulty, theres a relief :) aku pon kena tanggung tugas yang berat. tapi, Allah kan ada :D doa. is the best. among the best. chaiyok! chaiyok! kita berjuang sesama :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha...you right , sis .... chaiyok2...

      Padam
    2. haha...you right , sis .... chaiyok2...

      Padam