Sabtu, 5 Januari 2013

First Day Ke Sekolah

Assalamualaikum..




                                     Ermm..dah 3 hari dah ada kat sekolah...hurmm..agak memenatkan jugak...hihi...tapi setahun je lagi..reda lerr...teringat ayat kawan-kawan setiap kali ada apa-apa...mesti diaorang cakap macam nie "setahun je lagi"...haha...mula-mula pergi sekolah ana pukul 8 lepas tu,ayah balik amik aku,along dan adik-adik...letak barang kat sekolah aku..hihi..nak copkan katil dan loker...haha..then pergi sekolah ana, amik ana bawak balik dan pukul 4 hantar aku balik asrama then hantar ana balik pulak...haha...

                                                     nie gambar kat sekolah aku..hihi...
                                       nie time kat sekolah ana...ermm..time nie aku tak ada...
                                                      haha..tangga dia curam gilerr....

tu je kot..hurmm..bye...

3 ulasan:

  1. Goodluck sekolah mai. Tahun nie spm, rindu ana tengok bookmark yang ana bagi tu haha. All the best!

    BalasPadam
  2. haha..yelah...gudluck jugak kat sana...take care...hihi..rindu mai tengok kat langit

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam