Selasa, 12 Februari 2013

Sambut Birthday Hidayah

Assalamualaikum...


                          Cerita nie dah lama tapi nak cerita jugak.....nak jugak...gedikssssss...haha....sekali-sekala je...hihi...ingat tak waktu mauludkan...sehari sebelum maulud hari lahir kawan mai , so untuk celebrate hari yang sama memang tak arr...so kitaorang rancang buat esok nyerr selepas acara kat asrama...hihi..waktu tu time cutikan...ermmm...dak Afifah ,dia datang bawak kek , dak Balqis pulak bawak KFC...tu semua tajaan diaorang sendiri...hihi...kitaorang tukang makan je...tapi...tabik spring kat diaorang lahh...sebab sanggup datang kat asrama celebrate...haha...so macam biasa gambar mesti ada...


...nie dia ... haha....tengok muka dia....senyum sampai ke telinga...haha...excited potong kek..hihi
          yang nie tak cukup seorang...dia datang lambat...hihi

ermmm...gambar nie je yang sempat snap...yang lain tengah sedap makan mana nak ingat ambik gambar...haha...okeylah....that's all for today,thank you

2 ulasan: