Ahad, 30 Jun 2013

Semalam Punyerr Cerita

Assalamualaikum



                             Semalam ibu dengan ayah pergi melawat along kat UiTM...nak ikut tapi ada kelas...ustazah tak bagi excuse sebab dah banyak kali kitaorang terpaksa batal kelas atas sebab-sebab tertentu....ermmm...so ayah hantar pergi kelas dan diaorang pergi  tengok kaklong...hahaha...okey,sedih tak dapat ikut...tapi nak buat macam mana kelas mana boleh tak pergi ..sebab nak buat ujian amali al-quran dan as-sunnah....ibu dengan ayah pergi sendiri u kaklong..haha...melawat kaklong dengan PAPAGO....

 nampak tak muka gembira dia...haha...

                                                        bangunan rumah kaklong duduk


bak kata along
"dah hampir sebulan tau tak jumpa ibu ayah"
aku balas
"ada aku kisah...asalkan setiap minggu aku jumpa ibu dan ayah :P "


p/s : terima kasih atas soalan kau...kenapa aku suka post gambar  banyak2 bila bercerita sebab aku nak simpan gambar nie...haha..dulu pendrive aku kene virus...komputer pun..habis semua gambar dah hilang..nasib baik ada copy kat fb,blog...itu salah satu sebab kenapa aku buat benda alah nie ...everyone have their own reason why they like to do what they like to do....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan