Sabtu, 29 Jun 2013

Thank To All My Friend

Assalamualaikum



                         

Terima Kasih bagi hadiah2 nie....
haha...
Terima Kasih sebab wish ...
Terima Kasih kat Hardiah...hihi..sebab nyanyikan lagu untuk kakmai sampai tertido...
(lagukorea)
haha..
Terima Kasih banyak2 sebab simbah tepung ...
haha...ada ubi ada batas ada hari aku balas
haha....
Lastly...
TERIMA KASIH kat 
Nursalihin Jumahat
-cawan tu aku akan simpan elok2...nanti Toblerone tu aku makan
Amis Najihah Zainal
-haha...domo tu aku simpan baik2..coklat tu dah selamat di makan...
Zulikha Zainal,Zalina Zainal
-kembar tak seiras aku...haha..thank coklat dengan kat tu...
Saidatun Nadzirah
-haha...terima kasih cloud9 tu
Elyu Sabarina
-akak simpan surat kau...
Cikgu Masnawi
-cikgu , terima kasih keychain SARAWAK tu...
Atiqah Salamon
-nanti aku makan coklat zip ko...

nie lah ika dan ina...kembar
sama tarikh birthday..
lahir hospital yang sama
masa je berbeza
ermmm
dari sekolah rendah sampai sekolah menangah sama sekolah dengan diaorang




P/S  : sediah x dpt ikut ibu tgk along kat U dia..sebab ada kelas pqs.. :'(








2 ulasan: