Khamis, 15 Ogos 2013

Apabila Camera Di Tangan :D

Assalmaualaikum....

Cerita Sebelum Raya





                                                  nie time nak cari barang-barang nak raya....
nie ketupat ibu ayah yang anyam...haha....TAHNIAH kepada kaklong sebab berjaya anyam ketupat sesudah berumur 18 tahun..haha..cakap orang kau bila lagi... 

Pagi Raya,,,


untuk pertama kalinya pakai kain sampin...haha..dan untuk  ke berapa puluh kalinya membetulkan samping..samapi semua orang dah tak larat nak tengok dia betulkan samping...




                                                apabila budak PALAM bergabung..haha
Sesi photograpy...





                       haha..nampak tak ...kecomelan kitaorang semua tu.....haha....masukliftekansendiri ....

Selepas Zohor Balik Kampung ,,,


jumpa pulak dengan budak comel nie...haha...apa lagi jadi bahan untuk gambar kitaoranglahhh.. :)


nie adik beradik ibu...huhu...nie baru tiga orang....belum yang semua ada...






haha...suka ria kitaorang...haha...tulah bahaya bagi camera kat kitaorang....
nie bergambar dengan ayah..after penat betulkan tayar yang pancit tu


Cerita Raya Kedua,,,



                                                      nie time jejalan rumah acik...haha....

Open House rumah AFIFAH.. :))

pergi open house rumah afifah...hihi...puas jugak cari rumah dia....haha...akhirnya dapat jugak pergi rumah dia...thank to ibu ayah..sebab bawak mai pergi rumah dia...hihi...

Hantar Kaklong ke Palam



                                            anak-anak perempuan JOHARI & ROSILA..
                                           cehh !! sweeeeeeeeeeet nyerrrr....purple ...haha...

                                haha...ana tersenyum sebab kaklong belikan baju untuk dia :))

P/S : we love to take a picture cause every picture have their on value or memory  right  ???? betultakenglishmai... tapi naim pelik sikit...dia macam dah tak suka je amik gambar...kadang-kadang sampai kakak-kakak dia paksa untuk amik gambar...haha... !!!


1 ulasan: