Selasa, 14 Januari 2014

Kerja . Kerja . Kerja

Assalamualaikum




                                Akhirnya , mai dah bekerja . ceh ceh , haha . not badlah . Menarik jugak bekerja nie . Biasa nyerr mai nie bukan jenis orang yang mesra alam dengan orang pun ... haha ... nak tengok mai senyum pun susah kot sampai pernah waktu sekolah dulu ada someone nie bagi surat sebab ingat mai tak suka kawan dengan dia ... haha ... lawak gilerr time tu . Lagi satu benda mai nie bukan peramah pun kecuali dengan orang yang mai rapat ... haha ... sekali dah kerja nie , nah amik ko , kene sentiasa senyum je ... habis tu kene peramah , maklumlah kene cakap tentang itu ini ... First time dalam hidup ... huhu ...

                              Mula-mula semalam pergi mintak keje dengan ibu dan ayah ... haha ... habis tu lepas isi borang , dia panggil , dia cakap boleh pergi kerja esok ... haha ... tapi syukur arr kerja kat situ jumpa kawan-kawan sekolah rendah balik ... haha ... rindu diaorang ... bila dah jumpa buatlah jejak kasih kitaorang ... macam-macam ... masuk je keje mula-mula kemas apa yang patut lepas tu baru dia bagi mai keje ...

                          Ingatkan kene gunting kain jugak macam kengkawan , alih-alih diaorang suruh aku keje bahagian tudung pulak ... haha ... menariklah tapi bosan sebab tak ada kawan nak berborak ( konakkejekenakberborak =,=" ) ...  apa-apa pun , pengalaman bekerja memang menarik ... banyak perkara lagi yang perlu dipelajari epecially senyuman :) ... haha ...




1 ulasan: