Selasa, 18 November 2014

Study Week

Assalamualaikum ...







                              Macam biasa .. aku memang tak reti berbahasa ... haha ... seminggu study week memang buat aku busy dan tertekan ... sebab aku tak suka tengok orang yang terlalu struggle belajar ... haha ... rasa menyampah .. dan tak pasal2 nanti aku nangis .. paling tak bole blaa kalau orang tanya macam nie

1."mai , kau dah study tak , kau study apa , "
2."mai , kau baca apa .. kau faham tak apa yang kau baca"
3."mai , kenapa kau baca bab belakang je , kau dah hafal semua yang bab awal ke "
4."mai , kau rasa aku bole jawab tak exam nanti "


haha .. tu larhh antara soalan yang aku dapat .. ada yang lain .. kalau taip semua memang tak lerr ..
aku jawab macam nie .. apa yang aku jawab semua POYO

1."kau nampak tak aku study ke tak" or "Alhamdulillah , dah study dah , study atas katil"
2."Insyallah , aku faham .. kalau tak faham aku dah tanya dah semua orang "
3."Entah tetiba teringin nak baca bab belakang je , sebab cikgu kata biasanya bab belakang banyak keluar esei "
5."Mana aku tahu kau boleh jawab ke tak ,  kau yang belajarkan .. tapi apa2 pun jangan lupa niat belajar dan exam kerana ALLAH . semoga ALLAH permudahkan urusan kita kat sini "

poyokan jawapan aku .. tapi tu larrh yang aku cakap...tapi dalam hati lain larhh aku cakap ...  hahah .. actually , nampak macam tak ada apa2 pun pasal soalan tu yang bole buat aku bengang dan stress .. aku tak suka je .. aku rasa menyampah .. entahlarhh .. eveyone have their own opinion , right ?

yang paling tak bole blaaa ,  aku telefon ibu lepas tu cakap aku menyampah tengok diaorang study .. haha , siap menangis lagi .. haha , ibu siap suruh aku keluar dari matrik tu , pergi jalan2 tenangkan fikiran dan hati .. haha , last2 pergi dengan roomate , kitaorang pergi pasar malam .. time tu terbang rm 18 sebab beli makanan .. haha


By the way , waktu aku study week , ada seorang je yang bersama aku , dia je yang tahu aku punya stress dan aku suka cara  dia belajar , santai je .. buat aku rasa tak stress bila bersama dia .. haha , dia roomate aku , budak sains modul 1 ..

Thank YOU Nurul Adilah ..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan