Rabu, 12 Ogos 2015

REDHA MAI :)

Assalamualaikum



                                 Dah lama rasanya tak menaip .. Raya pun nak dekat habis dah . Tapi masih belum terlambat nak ucap  SELAMAT HARI RAYA ...

                 Family swag :)

Okey , kembali pada topik asal ... Semalam result upu keluar , so nak cakap TAHNIAH  kat semua yang berjaya ditawarkan ke universiti .. Belajar elok-elok . 
Kepada mereka yang takdapat masuk universiti tu , jangan mengalah dan berputus asa , 
Actually , aku tak dapat memana pun , permohonan aku tak berjaya jugak . 



Kecewa ? Sedih ? semua tu ada dalam kepala aku , sapa je tak sedih bila tak dapat pergi mana-mana . Bohonglahh kalau tak sedih , tak kecewa ... Lagi2 bila orang tanya ... rasa menyampah gila nak jawab ...Tapi aku lupa rezeki ALLAH tu luas .. Mungkin ALLAH nak bagi lambat sikit ... Ustaz Azhar Idrus kata

" Yang terbaik selalunya datang lewat . Maka Bersabar . Jangan berhenti berdoa . ALLAH suruh kita tunggu sekejap .Yang istimewa memang susah nak dimiliki "

P/S : lepas nie jgn ckp korg takcaya lagi , sedih weii