Sabtu, 26 Mac 2016

Pengembaraan baru bermula ..

Assalamualaikum



                      21 March 2016 .. Pengembaraan baru bermula ,, hihih , macam upin ipin pun ada .. Welcome To UITM SEREMBAN 3 .


                           Hari first yang ada bersama .. hihihi , yang lagi 2 orang tu ada kat asrama . Actually dari rumah dengan UiTM S3 nie hanya satu jam sahaja . so , memang dekat sangat ..

Sekarang , perkenalkan roomate saya untuk 6 bulan .. mac-july

                                           MELAKA . PERAK . KEDAH . KELANTAN
                                                  HAS . KAKYATT . MAI . PIQA

 nie je kitaorang , tak ramai pun dalam 69 orang je .. yang barisan depan tu pembantu mahasiswa yang tolong bantu kitaorang waktu minggu destini siswa .

Dan juga , orang yang banyak membantu aku waktu aku masuk

Nur Rasyiqah binti Zabar . Terima kasih sebab tolong dari hari first sampai sekarang .. saranghaeee 


Lepas difikir-fikirkan balik kan , rasa taksia-sia mohon balik lepas frust takdapat masuk .. hihi , antaranya , aku belajar tempat yang dekat dan tak terlalu menyusahkan ayah untuk hantar aku pergi ..taksia-sia bersabar tunggu tawaran lain .. ALHAMDULILLAH . 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan